banneri

banneri

23.9.2012

audiomachine

heippa taas :)

eli pikkuset päivitykset taas. Ekaks mun on pakko sanoo, että auttakaa mua saamaa toi hemmetin mercedes benz a:n mainosbiisi pois päästä :D siin ei oo ees lauluu nii ei pitäs helposti jäädä päähä?! Mutta muihin asioihin siis.. Käytiin Julian kans kattoo jääkiekkoo taas tos viime lauantaina :) piti mennä shoppailee ennen sitä, mut rahat ei tuu viikonloppusin joten sit ei ollu mitää rahaa käytettävänä + en ois muutenkaa ehtiny koska oli treenit just enne sitä : D aika perus taas tällee et karkkii mukana ja kaakaot välillä hakemassa (8


nää mun kuvat mitä tulee nii on vähä rändömeitä ja epäjärkäs ja en ees tiiä millo nää jotku on otettu : D mut heitän ne tähä ja jatkan turhaa selittelyäni siis kohta :)
^^ahkerat opiskelijat?
oisko vähän liikaa sanajahtii pelattu??

eli mitä näist 3:st vikasta kuvasta voi kertoo nii että alkaa näkyy polvis toi treenaaminen jo ja vois varmaan oppii käyttämää polvisuojii :D tuli osa keskiviikkona ja sit viel vähä lisäää eile treeneis (8 wohooo.
sitte seuraavasta, että koeviikko alkamassa siis ensviikon torstaina ja nyt vasta rupesin lukee mikä mun muistilla on erittäin myöhään :D mul on sellane hieno kala muisti joten mun ois oikeesti pitäny rupee lukee joskus pari viikkoo sit varmaa xd nomut kunha pääsee läpi, eiks nii? :D
sitten ton vikan kuvan tarkotus on et toi oli Isän hieno L-kokone paita, kuvast ei huomaa mut se kävi vähän pesussa ja nyt se on sellane 130cm kokone :) se on liia pieni mun 10v pikkuveljelle :D:D hups?

mut nyt siis koeviikon aikana ei pitäs tekstii tulla ku ehkä kerran, mut siinäpä ei mitään uutta ku oon ollu taas nii super aktiivinen kirjottaja nykyää (8 parannan tätä sitte seuraavassa jaksossa! tai yritän kovasti :) ja sit hankkisin sen elämän että ois jotain kirjotettavaaki!! (: nonii siin ois varmaa pari juttua loppuvuodelle ! 
mut jatkan iltaa fysiikan parissa ja onnea koeviikolle kaikille (8 ja joillekki kenellä on kirjotukset jne :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti