banneri

banneri

19.6.2013

Be What You Want

heippahei! mites kaikkien kesä on alkanu? :) mul on nyt taas iha hyvi näit kuvii ainaki yli 20 ja ois ollu lisääki :D kumpa nyt tulis vaa yhtä lämmin kokoaja ku oli sillo alkuun :)

julian kynnet part1
jooo mä ku onnistun aina kaikes nii hyvi nii heitin sitte kiehuvaa vettä jalalle ja siihe poltti sit koko ton päivän ja on vielki näin parin päivän jälkee kipee ja siin on tommone nätti punane läiskä :D
julian kynnet part2
autoin juliaa siis pari kertaa laittaa kynnet ku ne ekat kusi tai siis se glitter hileet lähti siit päältä nii tehtii sit uudestaa tollaset :) 
accessorize 7,95  -50%

KESKIVIIKKO STADISSA NOORAN KANSSA:
joo oli muute vitu hieno ku puolet tosta keksistä murskautu siihe maaha nii sit tuli sellane lokkiparvi siihe ja yks melkee tuli mua päi tai siis se löi mua olkapäähä siivel :( no sit niit keräyty siihe ainaki 10 ja ne suunnitteli jotai hyökkäystä ku ne piiritti meijät... :D oli kiva! 

Seppälä 39,95e
Cittari 19,95e
ostin noi kaks tost ylempää joskus aikasemmi jo ku olin nooran kaa jumbos :)
nää loput sitte tuli tänää >>
H&M 7,95e
MONKI 6e
Gina Tricot 9,95e
MicMac
Anttila 8,90e

eli joo tuli iha hyvi näit kaikkii ostettuu ja huomenna kohti keski-suomea mökille :D wohoo.... ehkä mä selviin :) Hyvää tulevaa juhannusta teille kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti