banneri

banneri

21.8.2013

KESKIVIIKKO

elloo! elikkäs tänää näin nyt inksua ja stadii oli niiin vaikeeeta mennä :D tai ei oikeestaa mutku mäki pääsin tänää vasta 4 ja sit ei jaksanu enää stadii mennä dösäs tuntii :D mentii sitte jumboo vaa suosiol :) ja inka... unohdit mun joululahjan taas!! :D joo siis inkaa tulee nähtyy iha liia vähä nii mäki oon antanu mun joululahjan sille tossa jossai heinäkuussa :) 



sitten vielä sitä, että jos ette huomannu nii blogin nimi ja osote nyt muuttunu :) sillo ku alotin blogin nii en keksiny varmaa  viikkoo nimee tälle ja sit katoin vaa leffaa mistä tuli sit kuultuu se forevermore ja sit siitä pääty blogin nimi :) mut eilen ku laitoin ton postauksen samaisella nimellä mikä nyt on blogin nimi nii en eka ees ajatellu sitä sillee ku se on vaa yhen biisin nimi mitä oon popittanu täs nyt jonku aikaa :D sit vaa tänää rupesin miettii ku tunnilla keskittyminen on parasta nii et se oliski sit iha mukava blogin nimi ku on ollu tarkotus vaihtaa sitä johonki vähä sopivampaan :) ei sillä että toi nyt ois mitenkää hirveen originaali, mutta mun mielestä oli kiva niimpä sitte nyt se on vaihdettu :)

2 kommenttia: