banneri

banneri

4.9.2013

KESKIVIIKKO

heipparallaa! täältä hieman flunssaselta tytöltä terkkuja tännekki taas :) ei oo ollu mitää jaksamusta tulla tänne taas parii päivää, vaikka oonki yrittäny panostaa nyt tähän vähän enemmä.. osittain myös sentakii, että mulla on nyt annen lisäks noora painostamassa mua postailemaan enemmän xd 

mutta joo eli nyt nää muutama päivä on menny täs siihe et oon maannu sohvalla ja kärsiny tästä flunssasta ja ku treenit alko tossa maanantaina nii ei sinnekkää meno sitte oikee parantanu tätä ja eilen sit lähin aikasessa koulustaki :D mutta sit sain nukuttuu sitä vähä pois ja nyt melkee paranemaan päin... tai selvisin ainaki koulupäivästä elossa, yskä kyl vähä pahentunu xd tos oli kyl tänää sellane vähä pirteempi hetki pari tuntii sen jälkee ku koulu oli loppunu mut se sit on kadonnu jo muutama tunti sitte xd 

mulla ei oo nyt oikee kuvii pahemmi tänne ku en oo otellu xd leikin webbikameralla täs tänää, mut nää kaks aikasempaa kuvaa onki sit varmaa sunnuntailta ja maanantai aamulta :D oi tää ihana sää ku skoballa joka aamu vähintää alle 10 asteessa! ehkä tossa ekan koeviikon jälkeen pitää sit luovuttaa... no sitku koulukuvat tulee nii voin hankkii sen opiskelijakortin nii et sais vähä alennusta ku laittaa aikaa korttii xd ....ei sillä et mä maksaisin 8) hehe


mutjoo yllättävän paljon kirjotin mitä vertaa useimpii xd vaikka iha rändöm höpötystä onkin.. mutta mä meen nyt nukkumaan ja parantumaan tonne sänkyyn nii voi huomenna mennä taas treeneihi :D öitä!


5 kommenttia:

  1. Heh en oo siis ainut kipeen oleva :D
    Mut noi sun hiukset on ihanat!! <3 =) MÄÄKI HALUUN NYT LYHYET!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jee *high five*! ja kiitoskiitos 8) saa ihanasti laitettuu paljo pörrösemmäks<3 jos vaivautuis viel laittaa niit vähä aamul sen lisäks et kuivaa ne ja mahdollisesti harjaa xd

      Poista
  2. ! Varastit postauksen ekan sanan multa :'( ja beasti-ilmeet tos 4. kuvan ''kollaasis'' :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai ''heipparallaa''? :D ja joo älä osaan olla aika hiton seksikäs :D

      Poista
    2. Jep :D:D ja agreed T: Minä ja ystäväni X)

      Poista