banneri

banneri

27.5.2012

viikonloppu

helouu :) eli en oo taas onnistunu kirjottaa parii päivää, mut nii nyt oon jaksanu liikkuu vähä pidemmällekki ku oman kodin piha : ) eli perjantain käytii Julian kaa mannis kiertää pari kauppaa ja eeliksen kaa mäkis :) ja sit löysin shortsit <3 mitkä on itseasias tyttömäisemmät (jos ei laske pääkalloja) mihi oon tottunu : D mutta oli kummiski pakko ostaa ne : D no sit pienen kiertelyn jälkee mentii kattoo Julian poikaystävän jääkiekko pelii : D eka olin vähä sillee vittu miks mä meen, mut sit siel oli itseasias paljo kivempaa ku aattelin : D lopus olin aika mukana siin pelissä xd ja varsinki ku oli hauskaa seuraa nii meni just kivasti se ilta : D vaikkaki oltii jäähallissa jäädytty sellane 2h ja senjälkee viel ajettii iha jäässä himaa skobal sielt.... nomut täs ne shortsit :)
    




sitte lauantain oltii pelaamassa pienellä porukalla futista :) eli siel oli siis julia, julian poikaystävä aleksi, eelis, sen tyttöystävä mervi, mervin sisko anne, annen kaveri moona ja mervin kaveri roosa :D huhhuh ois ton voinu varmaa paremmiki sanoo (oisko vaikka pelkästää nimet?) nomut ihasama kirjotettu jo... näinki nii paljo vaivaa! okei okei nii siis oli taas nii hemmetin kuuma nii ei jaksettu hirveesti sitä futist pelata tai meil oli ainaki paljo taukoja siin xd lopus sit meni vähä riehumiseks ja eelis rupes heittelee kaikkii maaha :D:D nomut sit viel sielt jokiksesta mentii minä, eelis, mervi ja anne meille ja isä grillaili kaikkee hyvää ruokaa ja sit chillailtii siel :) sit anne lähti ja mervi jäi yöks ja katottii sit kolmistee siihe puol 2 yöl euroviisui, HYVÄ RUOTSI! :)







tnää en oo sit tehny yhtää mitää paitsi kävin kävelee 45 min : D ainii ja sit ne shortsit mitä aikasemmi jo tein nii nyt sain värjättyy ne ja tuli coolit mun mielest! täs tulos :))




sit viel leikkailin taas paidan :) täl kertaa uhri oli Guns N' Roses -t paita :D 

oli vähä vaikeeta ottaa kuvaa :D:D

4 kommenttia:

  1. Noi kuvat on kyl parhautta.. :D noi Mervin ja mun 2 kuvaa tos viirun alapuolel varsinki :DD
    T: Minä

    VastaaPoista
  2. muru se peli oli to;) tulin nussii vähä pillkkuu hehe

    VastaaPoista