banneri

banneri

7.10.2012

viikonloppu

eli perjantain julia ja aleksi tuli meille vähäks aikaa käymää ku ne oli lähössä jonnekki bileisiin ja vähä meikkailin sitä ja laitoin sen hiuksii ja päädyttii siihe et julia menee sinne supernaisena ja se lainas mun superman paitaa, jonka tietenki unohin pyytää takas vaik just tulin niiltä hakemast kirjoi ku viisas minä en oo saanu persettäni irti sohvasta et lähtisin ostaa niit kirjoi :D:D tänää lähin äitin kaa kauppaa nii se osti siin samas enkun kirjan ja suostuttelu taidoilla sain kans cubuksesta yhen neuleen :D näytän sen täällä joku kaunis päivä ku taas tuun kirjottaa 

pancaaaaaaaakes!
täs on nyt kuviin tiivistettynä mun viikonloppu :D en tiiä mist se lähti mut yhtäkkii päätin perjantain vaa tehä pannukakkui ja ne vähä kärtsäs.... ei siis kuulemma kannata olla rautapannu tähä käytös :D:D sit uusi hieno yritys tuli tänää ja tuli paljo paremman näkösii :) ja nyt sit harkitsen taas nukkumaan menoo :D en tiiä mikä parin päivän ollu ku väsyttää taas nii hemmetin paljo et menny kymmene aikoihin nukkuu :D hyvä minä.. ja huomen sit alkaa 2. jakso eli hissaa...äikkää...liikkaa.... fuck. no on viel sit toki enkku mut se on iha jees, koska ainoo aine mitä nyt osaan jotenki :D opooki oon ottanu vähänniiku julian pakottamana, mut just jees et pääsee juliankaa jollekki samalle kurssille :)) ainut huono puoli on vaa se et opo on nii vitun tylsää :D joo no mut mä jos nyt täst pääsisin nukkuu nii heippa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti