banneri

banneri

15.5.2013

8)

heipparallaaaaa minä täällä taas :)
 tuli taas vähä turhan puoleisempi tää, mut on erittäin mahollista etten kirjota ainakaa viikkoo ku koht alkaa koeviikko ja sitä ennenki on nyt kaikkee tyhmii tehtävii nii menee vähä niitä tekies :D enhä mä sillee näit mitää jätä viime tippaa..... ainii ja pari tuli jo sanoo jotai täst mut siis viime postaus jos jotku ehti nähä et olin sellasen laittanu ennenku poistin sen nii laitoin vaa tänne siis sentakii, koska en pystyny photobucketin kaut tallentaa kuvii koneelle koulus ku valokuvaus kurssil muokattii jotain kuvii :D nii mut joo nii.. :D

äitienpäivä :)
nii joo siis mite meni kaikkien äitienpäivä?? :D mä meinasin heti ku mut herätettii nii rupee itkee ku katoin kelloo ja tajusin et mut herätettii jo siinä vähä vaille kaheksan :D sit loppu päivä meniki siin et olin puoliks unessa koko päivän :D vähä välii meninki sit nukkuu kissan kaa :) 
tuitui
muahhahaha

ainii ja sit meil oli eile kevätnäytööös ! :) meni sit et jostai viidest seiskaa piti olla siel, mut mä päädyinki olee melkee yheksää asti ku mitäs siinä eka joku tunnin ootin et saan palautettuu lätsän ja kengät oikeelle omistajalle ku ne on oli ollu lainas jo jonku aikaa ja sit päätin vaa et jään kattoo esityksen loppuu :D oli se toki parempi ku se et menin kotii siivoomaa ja sillee :D 

mut jee enää vähä yli pari viikkoo kouluu! :) sit KESÄLOMAAAAAAAAAAAAAA! ei toki käy kateeks niille kenellä alkaa tyylii täl viikol kesäloma -.- mut silti enää pitää päästä yhtiksen kokeest läpi! ja äikän........ mut joo onnee kokeisiin lukuu! 8) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti