banneri

banneri

2.5.2013

i'll follow you into the dark

heeeeii mä en oo kuollu :D wohoo mut siis tää tauko taas oli, koska:

  • olin laiska
  • kone oli korjaamolla
  • olin laiska
  • menin ouluun
  • olin viel vähä lisää laiska :)
mut siis joo nyt oon takas ja taas kuvii iha hyvi, mutta ne onki varmaa kivoin osa näit postauksii 8) eli siis siitä koneen hajoomisesta nii en oo iha varma, että mitä helvettiä tapahtu mut siis se vaa pimahti xd sit kaikki kuvat ja muut tiedostot ja lataukset katos :) joten ipodistaki poistu täs yhes välis kaikki biisit! jess.. 

sitte kans oltii oulussa Street SM:eis Oulussa tossa viikko sitte tai lähettii viime perjantaina ja tultii takas maanantaina :D ja nyt on ollu 2 päivää kouluu sen jälkee ja viel ärsyttävämpää ku enne ku oli se hieno neljän päivän koulutauko :D 

ainii ja sitten vielä nyt päivän myöhässä, mutta HYVÄÄ VAPPUA! toivottavasti kaikilla meni hyvin ja sillee :) ite olin kaverilla, mut sielt ei oo kyl kuvii ainakaa mulla xd ehkä niit on jollai ja ilmestyy joskus myöhemmi :D 

sitten vielä se, että mul on aika paljo kuvii koulust, koska alko 5.jakso ja mul on täs jaksos valokuvaus kurssi :) whee! mutta eli jos kuvat ei kiinnosta nii kannattaa lopettaa tähän, mutta jos kiinnostaa nii tässä niitä tulee rändömisti tälläne kasa :)

kotona tehtyy pizzaaaa
suosittelen tätä kuvien ottamist mun kameral :)
muna-pekoni muffini :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti