banneri

banneri

16.12.2013

can you feel my heart

heippa! mä taas jotenki unohin tän tai jotenki vaa jäi tos koeviikkoo enne kai? :D nomut täällä taas ja mulla on vähä kuvia teille eri päiviltä :)

Hiusten värjäystä ja Mariooo:

Hunger Games: Catching Fire: 

Pari muuta rändömii:
tää oli toki ennenku jäiset mansikat suli tost läpi.... ja unohdettii värjätä vaaleenpunaseks :D
no siis siit on nyt melkee 2kk ku oon viimeks ollu tääl kirjottamas nii vähä paha muistaa mitä on oikeestaa tehny.. :D mutta ainaki näist mistä on tullu kuvii nii oltii kattoo Hunger Games: Catching Fire ja oli iha sika hyvä! jäi kyl tosi ärsyttävää kohtaa.. ja nyt tuntuu et pitäs ehkä lukee se vika kirja :D 

joo mutta nyt oon siis shoppaillu paljo, koska joululahjoi on pitäny ostaa ja sain vihdoin tänää ostettuu kaikki lahjat nii ei tartte enää stressaa yhtää niist :) meni kyl iha hyvin rahaaki niihin tosin... heipat 145 eurolle... :D 

blähh okei mun keskittyminen ei nyt toimi yhtää tässä... syön iha pahvin makusii ranskiksii koska olin unohtanu ne mun reppuu mut oli vaa iha pakko rupee syömää niit.. ja sit haluun nukkuu, koska joka aamu kuudelt herätys.. okei noni mut yritän nyt taas tsemppaa tän kaa ja ehkä joulun jälkee laitan viel videooki :)

ps. tuomo on paras (saan tästä hyvästä pitsan)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti