banneri

banneri

12.2.2014

pitkästä aikaa


Heippa taas pitkästä aikaa! :)

Nyt on n. 2 kuukautta siitä ku viimeks kirjotin ja suurin osa siitä oli vahingossa, että vaa jäi kirjottamatta ja osittain oli kans sitte tahallista, koska ajattelin sitte ennen koeviikkoa, että en jaksa ajatella tätä ja yritän selvitä siitä koeviikosta eka ja sitten palata tänne kirjoitteluun, joten täällä sitä ollaan! :) Myös se, että huomenna Julian penkkarit ja ylihuomenna kavereiden vanhat ku ite en halunnu tanssii nii kamera mukaa molempin päivinä nii tulee kuvii taas varmaa aika paljo nii oli pakko saada vähä näit vanhoi kuvii pois :D

Siit on nii kaua ku viimeks kirjotin nii tuntuu et pitäis selittää tosi paljo ja samal ei tuu paljoo mitää mielee :D joulu tuli ja meni, sain uuden kännykän onneks ja muita ihanii lahjoja kavereilta ja vanhemmilta :) Uusivuosi meni hyvissä merkeissä kaverilla pienessä porukassa ja oli tosi hyvä alku uudelle vuodelle :) ainut huono puoli oli se, että vietän yleensä uuttavuotta Julian kanssa, mut nyt ei juhlittu yhessä, mut onneks nähtii silti ku niiden perhe tuli meille syömää :)

Käytii Nooran kaa myös loppiaisena syömässä Chico'sissa ja oli niii hyvää ruokaa ja kuolaan täällä taas yksi ku katon noita :D muistan kyllä siitä, että olin niii täynnä lopuks etten jaksanu ees syödä kaikkee ja oon nii pettynyt itteeni siitä, koska ruoka on parasta :) mutjoo naminami pitää taas päästä syömää jonnekki kohta <3 nbsp="" p="">

Lauantaina käytii sit kattoo Mies joka antoi (Delivery Man), joka oli parempi ku oletin :D En ollu koskaa nähny mitää trailerii sille ja olin vaa lukenu jonku pienen tekstin siitä, millanen se on, mutta oli tosi hyvin vietetty lauantai päivä ja oli kiva tollee koeviikon jälkee viettää aikaa kavereiden kaa porukalla :)

Viikko sitte mul alko 4kk tetralysal kuuri, mikä on mulla siis laitettu aknen hoitoon ja toivon tosiaan, että auttaa :) Mulle sanottiin, että 1,5kk pitää oottaa ennenku näkee, että auttaako kunnolla, joten sitä odotellessa! Vähä oli vaikee alussa toi, koska mun iho kuivu aivan sairaasti ja sattu liikuttaa naamaa esim. suihkun jälkee, mutta onneks mun iho rupee tottuu nyt jo vähä, että enää ei satu, vaikka kuivalta näyttääki :D

mutta joo kaikille kenellä on penkkarit tai vanhat nyt tulossa nii onnea ja pitäkää hauskaa! :) mä palailen sitte varmaa huomenna tai ylihuomenna kuvien kanssa :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti