banneri

banneri

23.2.2016

23.2.2016

En tiiä pitäskö mua onnitella siitä et onnistuin kirjottamaan tänne nyt 2kk päästä uudestaa vai onks tää 2kk vähä liia pitkä aika kummiski? :D

Haluisin sanoo et ois jotai jännittävää asiaa mitä kertoo, mutta oon tullu siihe päätöksee et mun elämä ei ole erityisen jännittävää :D Mikä on itseasiassa mulle fine lahna kun oon.. Ei niin fine blogin kannalta...

Oon nyt ruvennu ottaa kuvii pelkästää GoProlla, koska sitä on nii paljo helpompi raahata mukana ku tota vanhaa Canonia.. En oo vielä päättäny, että kehtaanko ostaa pienempää järkkäriä, vaikka vanha toimii vielä ihan hyvin.. Oma se tosin ei oo, joten jos haluisin kameran 100% mun käyttöön sitten ku pääsisin muuttaa kotoo pois niin siinähä vaiheessa pitäs uus ostaa jokatapauksessa. Oon vähä selaillukki Gigantin sivuja ja siel on pienii järkkäreit mis on enemmä megapikseleitki ku tässä tapauksessa, joten ois vaihto parempaan :) Vanhemmat vaa hyökkää mun kimppuun, jos ostan uuden kameran, vaikka niin mukamas aikunen oon.. (not) 

Mutta huomenna pääsee pitkästä aikaa juomaa ku en varmaa 3 viikkoo ollu.. Kyllä se on mulle valitettavasti outoa, mutta ainaki taas bilettämis innostus on palannu ja vihdoin pääsee muiden känniääliöiden kanssa juomaan :) Ja voin vielä puhua niinku teini, koska täytän vasta kuukauden ja 5 päivän päästä 20v, millon tulee vasta aika ku vaivaudun ees aikuistuu... Ulkopuolelta siis.. Henkisestihän mä pysyn vielä nuorempana.

Ainiin ja nyt on ulkoasua muokattu vähän, banneria pitäs päivittää kans (*nevermind.. nyt seki on muutettu) ja tästä lähtien taidan pitäytyy otsikoissa missä lukee vain päivämäärä... Otsikoiden keksiminen on perseestä.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti