banneri

banneri

10.4.2012

otsikon puute








fuuuuu joudun taas kirjottaa tätä uudestaa... vihaan mun konetta! eli alotetaas sit alusta tiivistetysti! eli skoba käynnisty eile mut nyt ku tänää sil lähettii ajaa nii pysähty 10 sekunni välein... eli sillä ei pitkälle päästy vaa sillee sit takas tuolt nooralt himaa :D siit sit lähettii Nooran kaa myyrmäkee lainaa mulle kirjastost kirjaa ku kouluu piti taas taas lainaa joku :D ja siit Jumboo kahvillee ja muuta juteltii :) ja oon erittäin ylpee et oon pystyny pitää karkki, mäkki, heselakko juttu joo :D teki kyl mieli tänää mäkkii sortuu, mut onnistuin pitämään sen lakon :) nomut anyways sit faijan synttärit ja parin muun oli tänää eli onnittelut niille! :) ja toki jos muillaki oli nii vaikka kaikille mutjoo okei asiasta taas seuraavaan :D ginan tilaukset tuli ja farkkuihi ja noihi paitoihin olin tyytyväine, mut shortsit oli huonot vaikka samaa kokoo farkkujen kaa oliki? no ei voi mitää, palautuksee menee ja sit vaikka ite sinne ginaan kokeilee :) mut muuta mulla ei varmaa sit ollu joten tässä nyt nopeesti nää jutut oli eli heipat! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti